Het kan je niet ontgaan zijn: de visuele identiteit van Art-up heeft een flinke metamorfose ondergaan. Dat betekent niet alleen een nieuw jasje voor onze nieuwsbrieven, maar ook een volledig vernieuwde website. Waarom was het tijd voor een update van onze visuele identiteit? En wat is er nieuw op onze website? Je leest het in dit nieuwsbericht.

Altijd in ontwikkeling

Art-up heeft zich sinds de start vier jaar geleden sterk ontwikkeld.

Jon Heemsbergen (mede-oprichter Art-up): “We hebben de afgelopen jaren veel stappen gezet. Art-up staat inmiddels stevig als training- en adviesbureau. Daarnaast is de organisatie gegroeid, met extra teamleden, meer opdrachtgevers en nieuw trainingsaanbod. Bij deze groei hoort een nieuwe visuele identiteit die beter aansluit bij het Art-up van nu.

Volle kracht vooruit

Om deze visuele identiteit vorm te geven, werkten we samen met creatieve studio What The Studio (WTS) aan een nieuwe visuele identiteit en website. Uitgangspunt van deze nieuwe visuele identiteit was de toekomstgerichte blik van Art-up.

Sara (WTS): “De missie van Art-up is om door middel van training en advies bij te dragen aan de cultuursector van morgen. Het belangrijkste visuele element van deze identiteit is een continu veranderende pijl. Deze symboliseert de vooruitstrevende aanpak van Art-up en de vele verschillende vormen die deze "weg naar de toekomst" kan aannemen. De pijl wijst vooruit, zet zich uit, verkleint en herhaalt zich. Dit verwijst naar de verschillende stappen en het tempo van het leerproces dat Art-up haar opdrachtgevers en deelnemers van trainingsprogramma’s biedt: dynamisch, flexibel en creatief, maar voor iedereen uniek.

Het resultaat is een flexibele visuele identiteit die voortdurend kan veranderen, terwijl deze toch consistent en herkenbaar blijft in verschillende contexten.

Het belangrijkste visuele element van deze nieuwe identiteit is een continu veranderende pijl. Deze symboliseert de vooruitstrevende aanpak van Art-up.

Volledig vernieuwde website

Art-up in een nieuw jasje dus. En daar hoort ook een verbeterde website bij. Maar wat vind je allemaal op de nieuwe site?

Om een duidelijker beeld te geven van wat we precies doen, hebben we ons aanbod onderverdeeld in drie categorieën: trainingsaanbod, strategietrajecten en innovatietrajecten. Op de nieuwe pagina cases lees je meer over eerdere projecten en opdrachtgevers. Daarnaast richten we ons meer op kennisdeling: op de nieuwe pagina kennis vind je kennis en inspiratie over ondernemerschap en innovatie in cultuur.